Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen PASSAT B5.5 Variant (3B6) 2.8 (2000.10-2005.05) 190km » CZH1334 abe
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5.5 Variant (3b6) 2.8 (2000.10-2005.05) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1334 ABE

CZH1334 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1334
Zacisk hamulcowy CZH1334
154.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1334

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]11
System hamulcowyTRW
ID zacisku hamulcowego8504 L
sparowany numer artykułuCZH1335
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1334 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: DS DS 3, DACIA DUSTER/SUV, FORD FOCUS II, GALAXY II, GALAXY MK II, KUGA I, MONDEO IV, MONDEO V, S-MAX, RENAULT CLIO IV/HATCHBACK 0.9-2.5 10.05-
numery OEM:
FORD      1460305
FORD      1465777
FORD      1502341
FORD      1536999
FORD      1701884
FORD      1738988
FORD      1742267
FORD      2041811
FORD      6G912D049GC
FORD      6G912D049GD
FORD      6G912D049GE
FORD      6G912D049GF
FORD      6G912D049KB

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1334 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu