Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford TRANSIT CUSTOM V362 Furgon (FY, FZ) 1.0 EcoBoost PHEV (2020.04-???) 125km » CZH1501 abe
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V362 Furgon (fy, Fz) 1.0 Ecoboost Phev (2020.04-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1501 ABE

CZH1501 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1501
Zacisk hamulcowy CZH1501
126.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1501

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]16
System hamulcowyBOSCH
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]280
sparowany numer artykułuCZH1500
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1501 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, OPEL MOVANO C, PEUGEOT BOXER 2.0D-Electric 04.06-
numery OEM:
CITROËN      1612437380
CITROËN      1651766680
CITROËN      4401K5
FIAT      71769996
FIAT      71769998
FIAT      71793183
FIAT      71793184
FIAT      71793185
FIAT      735353855
FIAT      735353871
FIAT      77364133
PEUGEOT      1612437380
PEUGEOT      4401K5

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1501 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu