Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro (2015.05-2018.01) 262km » MD-3053 alco
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 3.0 Tdi Quattro (2015.05-2018.01) 262km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju MD-3053 ALCO

MD-3053 Filtr oleju ALCO
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

MD-3053

producent:

ALCO

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
średnica zewnętrzna [mm]71,0
Średnica wewnętrzna [mm]19,5
Wysokość [mm]61,0
nr EAN5294515818891

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju MD-3053 ALCO

FILTR OLEJU HYUNDAI KONA, TUCSON, I30, I40, KIA CEED, OPTIMA, SPORTAGE, STONIC 03.18->
numery OEM:
HYUNDAI      26320-2U000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju MD-3053 ALCO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju MD-3053 ALCO:

2020-02-09
 5/5
OK
2021-05-16
 5/5
Filtruje :) nie cieknie, chyba dobry
2019-10-23
 5/5
ok
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-05
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
2019-11-07
 5/5
dobry i tani filtr
2022-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-04
 5/5
Zakup alco MD-355 odbył się bez problemów, polecam sklep

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.