Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Volvo V70 I (875, 876) 2.4 Turbo AWD (1996.04-2000.12) 193km » MD-523 alco
wybrany samochód: 
Volvo V70 I (875, 876) 2.4 Turbo Awd (1996.04-2000.12) 193km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju MD-523 ALCO

MD-523 Filtr oleju ALCO
alco MD-523
Filtr oleju MD-523
MD-523
55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

MD-523

producent:

ALCO

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]124,0
Średnica zewnętrzna 1 [mm]91,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]35,0
nr EAN5294515805020

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju MD-523 ALCO

FILTR OLEJU SAAB 9/5 3,0TID 01- /VECTRA C 3,0C
numery OEM:
ISUZU      8973104720
OPEL      5650338
RENAULT      7701474004
SAAB      5444682

Zastosowanie Filtr oleju MD-523 ALCO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju MD-523 ALCO:

maciej, przemyśl
2021-05-16
 5/5
Filtruje :) nie cieknie, chyba dobry
Waldemar, Lubsza
2019-10-23
 5/5
ok
Zenon, Poraj
2022-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Wieliczka
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2019-11-07
 5/5
dobry i tani filtr
Ryszard, Warszawa
2020-02-09
 5/5
OK
Tomasz, Bratkowice
2019-11-05
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Stanisław, Błaszki
2020-04-04
 5/5
Zakup alco MD-355 odbył się bez problemów, polecam sklep
Ireneusz, Nowy Dwór Mazowiecki
2020-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.