Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 74,2 | |
Wymiar gwintu | M 16 x 1,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 | |
Średnica 1 [mm] | 62,5 | |
nr EAN | 3165141043761 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 0 451 103 139 BOSCH
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
110979, 5427744, 5427744T, 5436642, 5487068, 5491083, 75491083, 75518393, 75518393Y, 75524148, 75591083A, 7591083A, AM1715B, AM222105, AM222128A, AM2226A, AM223101A, AM223102A, AM223104A, AM223105A, AM223128A
110963, 110973, 1109A2
CITROËN | 1109 79 | |
CITROËN | 54 277 44 | |
CITROËN | 54 277 44 T | |
CITROËN | 54 366 42 | |
CITROËN | 54 870 68 | |
CITROËN | 54 910 83 | |
CITROËN | 75 491 083 | |
CITROËN | 75 518 393 | |
CITROËN | 75 518 393 Y | |
CITROËN | 75 524 148 | |
CITROËN | 75 591 083 A | |
CITROËN | 7591 083 A | |
CITROËN | AM 171 5B | |
CITROËN | AM 222 105 | |
CITROËN | AM 222 128 A | |
CITROËN | AM 222 6A | |
CITROËN | AM 223 101 A | |
CITROËN | AM 223 102 A | |
CITROËN | AM 223 104 A | |
CITROËN | AM 223 105 A | |
CITROËN | AM 223 128 A | |
FORD | 1498015 | |
FORD | 5002452 | |
FORD | 50025731 | |
FORD | 5002731 | |
FORD | 5002732 | |
FORD | 5004927 | |
FORD | 5006947 | |
FORD | 5013144 | |
FORD | 5013145 | |
FORD | A700X 6714 BA | |
FORD | A720X 6714 EA | |
FORD | A760X 6714 NA | |
GMC | 7984608 | |
OPEL | 9975138 | |
PEUGEOT | 1109 63 | |
PEUGEOT | 1109 73 | |
PEUGEOT | 1109 A2 | |
RENAULT | 77 01 415 048 | |
TALBOT | 12 851 491 | |
TALBOT | 16 339 700 | |
TALBOT | 29 932 M | |
TALBOT | 41 023 M |
Zastosowanie Filtr oleju 0 451 103 139 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 0 451 103 139 BOSCH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.