Jednostka | komplet |
Długość [mm] | 1200 |
Ilość zębów | 150 |
Szerokość [mm] | 23 |
Podział zębów | 8 |
Z rolkami | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Z amortyzatorem, rolka napinacza |
EAN | 4047026540314 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Dodatkowe informacje o produkcie Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) 1 987 946 984 BOSCH
Zastosowanie Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) 1 987 946 984 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) 1 987 946 984 BOSCH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.