Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 3.1 TD 4x4 (1999.04-2001.12) 140km » 1 987 947 803 bosch
wybrany samochód: 
Jeep Grand Cherokee Ii (wj, Wg) 3.1 Td 4x4 (1999.04-2001.12) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 803 BOSCH

1 987 947 803 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 803
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 803
1 987 947 803
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

4 PK 698

numer części:

1 987 947 803

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Ilość żeber4
Długość [mm]698
nr EAN3165141183023

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 803 BOSCH

Pasek wielorowkowy (4PK698) pasuje do: CITROEN BX, C15, C15/MINIVAN, VISA, ZX, FIAT BRAVA, BRAVO I, MAREA, PALIO, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, SIENA, STRADA, LANCIA Y, MITSUBISHI ECLIPSE II 1.1-2.0 10.82-
numery OEM:
CITROËN      5750 55
CITROËN      5750 G8
CITROËN      91 536 222
CITROËN      93 50 229 100
CITROËN      93 501 676
CITROËN      93 502 487
CITROËN      96 001 122
FIAT      46517851
FIAT      46787904
FIAT      71719039
ISUZU      8-74137-478-0
ISUZU      8-94137-478-0
ISUZU      8-94139-087-0
ISUZU      8-97137-478-0
ISUZU      8-98137-478-0
LANCIA      46517851
LANCIA      46787904
LANCIA      71719039
MITSUBISHI      MD189130
MITSUBISHI      MD300587
PEUGEOT      5750 55
PEUGEOT      5750 G8
PEUGEOT      91 536 222
PEUGEOT      93 501 676
PEUGEOT      93 502 487
PEUGEOT      9350 229 100
PEUGEOT      96 001 122
TALBOT      5750 55
PROTON      MD300587

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 803 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 803 BOSCH:

MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
robert, ostrów wielkopolski
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Trojanów
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Ząbki
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PAWEŁ, Warszawa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
Robert, Wiele
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.