Części do samochodów e-autoparts.pl
zwrot Taxfree
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, F 026 408 900 bosch

Filtr oleju F 026 408 900 BOSCH

 

    Ocena:
5/5 (83 ocen)
numery handlowe:

P 8900

numer części:

F 026 408 900

producent:

BOSCH

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 89
Wymiar gwintu M 20 x 1,5
średnica zewnętrzna [mm] 76
Średnica 1 [mm] 62
nr EAN 4047024135659
Status produktu: niedostępny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju F 026 408 900 BOSCH

numery OEM:
CITROËN      1109 38
CITROËN      1109 39
CITROËN      1109 51
CITROËN      1109 AK
CITROËN      1109 J8
CITROËN      1109 J9
CITROËN      1109 K1
CITROËN      1109 K2
CITROËN      1109 K9
CITROËN      1109 L0
CITROËN      1109 LO
CITROËN      1109 N3
CITROËN      1109 N5
CITROËN      1109 S8
CITROËN      93 516 538
CITROËN      95 495 621
CITROËN      95 495 622
CITROËN      95 580 482
CITROËN      95 580 483
CITROËN      95 638 747
CITROËN      96 002 933
CITROËN      96 086 668
CITROËN      96 200 299
CITROËN      E 495 622
CITROËN      MLS 000 592
DAIHATSU      49306 30000 000
FORD      5011788
FORD      5011991
NISSAN      15208 6F901
NISSAN      15208 6F906
OPEL      93156538
OPEL      9975184
PEUGEOT      1109 68
PEUGEOT      1109 75
PEUGEOT      1109 81
PEUGEOT      1109 82
PEUGEOT      1109 84
PEUGEOT      1109 86
PEUGEOT      1109 AK
PEUGEOT      1109 C2
PEUGEOT      1109 K1
PEUGEOT      1109 L0
PEUGEOT      1109 LO
PEUGEOT      1109 N2
PEUGEOT      1109 N4
PEUGEOT      1109 S7
ROVER      GFE 277
ROVER      GFE 292
ROVER      GFE 347
TALBOT      1109 75
TALBOT      1109 82
TALBOT      95 580 482
TALBOT      E 495 622
HYUNDAI      26300 29000

Zastosowanie Filtr oleju F 026 408 900 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju F 026 408 900 BOSCH:

2019-12-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany. Pozdrawiam
2019-09-22
 5/5
Duża gama zamienników w dobrych cenach takich jak 0 451 103 314 bosch który kupiłem przez stronę sklepu
2020-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-07
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany. Pozdrawiam
2020-06-23
 5/5
filtr oleju dobrze wykonany. jak to przystało na bosch
2020-05-05
 5/5
Firma bosch cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić F 026 407 143
2021-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-13
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
2020-12-24
 5/5
Dobra jakość
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-24
 5/5
Zamówiłem 1 457 429 619 dostałem po dwóch dniach, może to nie był ekspres ale da się wytrzymać
2020-12-28
 5/5
Ok
2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-12
 5/5
Filtr OK
2021-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-23
 5/5
Używam go do Peugeot 308SW 1,6 HDI, zgodnie z zaleceniem producenta auta.
2019-12-28
 5/5
Zakup filtra bosch F 026 407 002 wykonany z polecenia mechanika
2020-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.