Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Honda XRV XRV 750 Africa Twin (RD04, RD07) (1990.01-1992.12) 50km » A 00 351 brembo
wybrany samochód: 
Honda Xrv Xrv 750 Africa Twin (rd04, Rd07) (1990.01-1992.12) 50km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 351 BREMBO

A 00 351 Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych BREMBO
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (119 ocen)
numer części:

A 00 351

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]2
Długość [mm]300
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
nr EAN8020584100363

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 351 BREMBO

Czujnik zużycia klocka hamulcowego przód/tył pasuje do: IVECO DAILY II, DAILY III, EUROCARGO I-III 2.3D-5.9D 01.89-09.15
numery OEM:
IVECO      1908407
IVECO      42548208
IVECO      42567660
IVECO      500054528

Zastosowanie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 351 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 351 BREMBO:

marcin, Warszawa
2025-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Legnica
2025-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Białystok
2022-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Rychwał
2020-04-14
 5/5
przyzwoita cena produktu
Paweł, Toruń
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Kliniska Wlk.
2019-11-04
 5/5
brembo robi jedne z najlepszych klocków na rynku produkt godny zaufania
Andrzej, Straszyn
2019-11-20
 5/5
Ok
Aleksander, Warszawa
2023-05-15
 5/5
Produkt zgodny z opisem, prezentuje się bardzo dobrze, żadnych zastrzeżeń.
GRZEGORZ, WARSZAWA
2025-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zielona Góra
2022-10-19
 5/5
Klocki OK.
astex, Zielonka
2023-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Legionowo
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Warszawa
2022-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2024-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2020-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Tumlin-Wykień
2024-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2022-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Warszawa
2022-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Slawek, Chotomow
2023-01-07
 5/5
Produkt zgodny z opisem
Adam, Warszawa
2021-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Katowice
2022-07-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2022-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ełk
2024-07-21
 5/5
Ocena możliwa w trakcie eksploatacji
Paweł, Toruń
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Radom
2022-12-28
 5/5
cena i jakość ok
Krzysztof, Warszawa
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kalety
2021-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zdzisław, Kaliska
2021-03-11
 5/5
Super!!!!!!!!!!!!
Konrad, Łódź
2024-11-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.