Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » A 00 467 brembo

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 467 BREMBO

A 00 467 Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych BREMBO
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (119 ocen)
numer części:

A 00 467

producent:

BREMBO

Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Długość [mm] 297
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 8020584108574

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 467 BREMBO

Czujnik zużycia klocka hamulcowego przód pasuje do: AUDI A8 D4 3.0/4.2/4.2D 11.09-01.18

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 467 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 467 producenta BREMBO

AUDI

4H0615121E

numery OEM:
AUDI      4H0615121E
SEAT      4H0615121E
SKODA      4H0615121E
VOLKSWAGEN      4H0615121E

Zastosowanie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 467 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 467 BREMBO:

Adam, Warszawa
2021-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
DARIUSZ, KIELCE
2020-09-19
 5/5
Polecam
Zdzisław, Kaliska
2021-03-11
 5/5
Super!!!!!!!!!!!!
Maciej, Legionowo
2021-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Łyszkowice
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Riemerling
2020-03-09
 5/5
Jeżeli mam już wybór to zawsze zakładam klocki brembo nie są może najtańsze ale jakość kompensuje kwestię ceny
Janusz, Warszawa
2022-01-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2022-04-13
 5/5
JAKOŚĆ BDB
Marcin, Łyszkowice
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Kliniska Wlk.
2019-11-04
 5/5
brembo robi jedne z najlepszych klocków na rynku produkt godny zaufania
Jerzy, Ruda ŚLĄSKA
2023-09-17
 5/5
Zgodnie z zamówieniem.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-20
 5/5
Ok
Artur, Warszawa
2024-10-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Piekary Śląskie
2023-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Milicz-Miłochowice Wieś
2023-06-06
 5/5
EXTRA
Tomasz, Kiaczyn
2022-04-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Lubliniec
2024-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Gennadiy, Warszawa
2022-11-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Sulnówko
2021-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub Partyka
2013-08-16
 5/5
Świetne klocki. W zestawie z tarczą BREMBO MAX pracują super. Cena jest super za tą jakość. Polecam.
Grzegorz, Ząbki
2020-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Katowice
2022-07-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radek, Legionowo
2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Warszawa
2023-05-15
 5/5
Produkt zgodny z opisem, prezentuje się bardzo dobrze, żadnych zastrzeżeń.
Jacek, Riemerling
2020-03-09
 5/5
Wszystko kupuję w e-autoparts.pl tak samo jak te klocki
Piotr, Poświętne
2022-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2024-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.