Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » A 00 532 brembo

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 532 BREMBO

A 00 532 Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych BREMBO
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (119 ocen)
numer części:

A 00 532

producent:

BREMBO

Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Długość [mm] 860
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 8020584113059

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 532 BREMBO

Czujnik zużycia klocka hamulcowego tył (ilość w opakowaniu: 1szt.) pasuje do: LAND ROVER DISCOVERY SPORT 1.5H-2.2D 09.14-

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 532 ma zastosowanie do modeli samochodów

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

Numery OE Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 532 producenta BREMBO

LAND ROVER

LR061394, LR072544

numery OEM:
LAND ROVER      LR061394
LAND ROVER      LR072544
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 532 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 532 BREMBO:

Krzysztof, Warszawa
2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2022-08-23
 5/5
Polecam świetnie hamuja
GRZEGORZ, WARSZAWA
2025-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2022-01-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Marki
2022-01-24
 5/5
Skutecznie hamują, nie piszczą.
Michał, Suchedniów
2024-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2022-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Sulnówko
2021-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Warszawa
2022-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Legnica
2025-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Radom
2022-12-28
 5/5
dobra jakość oraz cena
Dariusz, Kalety
2021-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
astex, Zielonka
2023-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Kliniska Wlk.
2019-11-04
 5/5
Zastanawiałem się nad wyborem tarcz i klocków w końcu wybrałem klocki brembo tarcze też tego samego dostawcy, polecam
Piotr, Warszawa
2022-08-23
 5/5
Polecam super hamowanie
Artur, Warszawa
2025-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Ruda ŚLĄSKA
2023-09-17
 5/5
Zgodnie z zamówieniem.
Marek, Międzyborów
2023-09-25
 5/5
Super, polecam.
Radosław, Łódź
2023-08-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2025-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zielona Góra
2022-10-19
 5/5
Klocki OK.
Gennadiy, Warszawa
2022-11-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, WARSZAWA
2021-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
DARIUSZ, KIELCE
2020-09-19
 5/5
Polecam
Tomasz, Katowice
2022-07-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jiri, Liberec 25
2021-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zdzisław, Kaliska
2021-03-11
 5/5
Super!!!!!!!!!!!!
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Riemerling
2020-03-09
 5/5
Klocki założyłem do mojego Volkswagena sprawują się dobrze nie piszczą, auto hamuje na dotyk

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.