Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Chrysler VIPER 8.0 (1992.08-1998.12) 394km » P 23 117X brembo
wybrany samochód: 
Chrysler Viper 8.0 (1992.08-1998.12) 394km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KLOCKI HAMULC. ALFA ROMEO MITO 1,4TB 08-10 PRZÓD P 23 117X BREMBO

P 23 117X KLOCKI HAMULC. ALFA ROMEO MITO 1,4TB 08-10 PRZÓD BREMBO
223.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (119 ocen)
numer części:

P 23 117X

producent:

BREMBO

ze stykiem zużycia
Grubość [mm] 15
bez dodatków
Szerokość [mm] 125
Wysokość [mm] 71
Ilość wskaźników zużycia okładzin 1
System hamulcowy Brembo
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 150
Numer WVA 24162
Numer WVA 24687

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KLOCKI HAMULC. ALFA ROMEO MITO 1,4TB 08-10 PRZÓD P 23 117X BREMBO

Klocki hamulcowe kpl. przód (bez dodatków), pasuje do: ABARTH GRANDE PUNTO, ALFA ROMEO MITO 1.4 07.07-10.18
numery OEM:
ALFA ROMEO      71753265
ALFA ROMEO      77365201
FIAT      5741889
FIAT      77364716
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KLOCKI HAMULC. ALFA ROMEO MITO 1,4TB 08-10 PRZÓD P 23 117X BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o KLOCKI HAMULC. ALFA ROMEO MITO 1,4TB 08-10 PRZÓD P 23 117X BREMBO:

Marek, Międzyborów
2023-09-25
 5/5
Super, polecam.
Tomasz, Radom
2022-12-28
 5/5
dobra jakość oraz cena
Robert, Łódź
2024-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, WARSZAWA
2021-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Robercin
2021-10-13
 5/5
Klocki jeszcze nie zostały zamontowane, bo okazało się, że po przejechaniu 60 tys. km zużyłem tylko 30% fabrycznych.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Ruda ŚLĄSKA
2023-09-17
 5/5
Zgodnie z zamówieniem.
DARIUSZ, KIELCE
2020-09-19
 5/5
Polecam
Jarosław, warszawa
2024-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Warszawa
2023-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Milicz-Miłochowice Wieś
2023-06-06
 5/5
EXTRA
Michał, Suchedniów
2024-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, ŻAGAŃ
2021-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Legionowo
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-20
 5/5
Ok
Adam, Warszawa
2021-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
astex, Zielonka
2023-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Lubliniec
2024-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Łyszkowice
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Sulnówko
2021-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2019-11-26
 5/5
Nie zamierzam oszczędzać na bezpieczeństwie, a klocki nie należą do najtańszych ale za jakość trzeba zapłacić,
Zdzisław, Kaliska
2021-03-11
 5/5
Super!!!!!!!!!!!!
Patryk, Warszawa
2023-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Warszawa
2023-05-15
 5/5
Produkt zgodny z opisem, prezentuje się bardzo dobrze, żadnych zastrzeżeń.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2024-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
GRZEGORZ, WARSZAWA
2025-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Legionowo
2021-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Warszawa
2022-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartosz, Wręczyca Wielka
2024-09-29
 5/5
Super!!

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.