Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 6PK1432 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1432 CONTITECH

6PK1432 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
46.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (53 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1430, 6 PK 1431, 6 PK 1432, 6 PK 1433, 6 PK 1434

numer części:

6PK1432

dostawca:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,149
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1432
nr EAN 4010858486365

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1432 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (6PK1432) pasuje do: VOLVO 850, S70, S80 I, V70 I AUDI A1, A3 BMW 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64) CHRYSLER PT CRUISER, STRATUS DODGE STRATUS 1.2-5.0 09.88-05.22

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1432 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1432 producenta CONTITECH

VOLKSWAGEN

03F903137A

FORD

1040754, 7120854, 95WF6C301CB, 97WF6C301AA

CHRYSLER

04668324AB, 04891505AB, 4891505AB

VOLVO

9186320

SKODA

03F903137A

AUDI

03F903137A

MITSUBISHI

MD360215

BMW

11287835178, 11287835482, 11287838226, 7838226

SEAT

03F903137A

NISSAN

117203TS0A, 117203TS0B

numery OEM:
AUDI      03F903137A
BMW      11287835178
BMW      11287835482
BMW      11287838226
BMW      7838226
CHRYSLER      04668324AB
CHRYSLER      04891505AB
CHRYSLER      4891505AB
FORD      1040754
FORD      7120854
FORD      95WF6C301CB
FORD      97WF6C301AA
MITSUBISHI      MD360215
NISSAN      117203TS0A
NISSAN      117203TS0B
SEAT      03F903137A
SKODA      03F903137A
VOLVO      9186320
VOLKSWAGEN      03F903137A

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1432 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1432 CONTITECH:

GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Leszno
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Lubsko
2023-09-27
 5/5
Ok
RAfał, Koszalin
2022-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Imielin
2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
Artur, Żychlin
2023-12-14
 5/5
Produkt w 100% spełnił oczekiwania.
Grzegorz, Ińsko
2019-09-09
 5/5
Nabyłem 6PK1110 contitech z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
Andrzej, Leszno
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Wrocław
2020-03-26
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
RAFAŁ, ZĄBKI
2020-01-06
 5/5
Szukałem po internecie dobrego dostawcy części contitech i znalazłem
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Lublin
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
T., Zabłocie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-02-02
 5/5
ok
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Żaneta, Kraków
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Krzysztof, Szczecin
2025-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Wrocław
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2024-01-09
 5/5
Wydaję się że wybrałem najlepszą jakość.
Justyna, Józefów
2020-07-02
 5/5
????
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Łyszkowice
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mikołaj, Warszawa
2024-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2023-08-21
 5/5
Taki sam jak na pierwszy montaż.
Marek, Poznań
2020-10-29
 5/5
Dobry, chociaż zadziwiająco tani w porównaniu do pozostałych

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.