Ciężar [kg] | 0,793 | |
Długość opakowania [cm] | 13 | |
Szerokość opakowania [cm] | 13 | |
Wysokość opakowania [cm] | 16 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
nr EAN | 4010858311193 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna WP6003 CONTITECH
AUDI | 038 121 011 G | |
AUDI | 038 121 011 J | |
AUDI | 038121011JX | |
SEAT | 038 121 011 G | |
SEAT | 038 121 011 J | |
SEAT | 038121011JX | |
SKODA | 038 121 011 G | |
SKODA | 038 121 011 J | |
SKODA | 038121011JX | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011 G | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011 J | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011 JX |
Zastosowanie Pompa wodna WP6003 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna WP6003 CONTITECH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.