Ciężar [kg] | 0,793 |
Długość opakowania [cm] | 13 |
Szerokość opakowania [cm] | 13 |
Wysokość opakowania [cm] | 16 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
nr EAN | 4010858311193 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna WP6003 CONTITECH
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
038121011G, 038121011J, 038121011JX
038121011G, 038121011J, 038121011JX
038121011G, 038121011J, 038121011JX
038121011G, 038121011J, 038121011JX
AUDI | 038 121 011 G | |
AUDI | 038 121 011 J | |
AUDI | 038121011JX | |
SEAT | 038 121 011 G | |
SEAT | 038 121 011 J | |
SEAT | 038121011JX | |
SKODA | 038 121 011 G | |
SKODA | 038 121 011 J | |
SKODA | 038121011JX | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011 G | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011 J | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011 JX |
Zastosowanie Pompa wodna WP6003 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna WP6003 CONTITECH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.