Ciężar [kg] | 0,837 |
Długość opakowania [cm] | 13 |
Szerokość opakowania [cm] | 13 |
Wysokość opakowania [cm] | 16 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
nr EAN | 4010858311209 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna WP6010 CONTITECH
AUDI | 06B 121 011 | |
AUDI | 06B 121 011 A | |
AUDI | 06B 121 011 B | |
AUDI | 06B 121 011 BV | |
AUDI | 06B 121 011 E | |
AUDI | 06B 121 011 H | |
AUDI | 06B 121 011 M | |
AUDI | 06B 121 011 Q | |
AUDI | 06B121011C | |
AUDI | 06B121011L | |
AUDI | 06B121011LX | |
AUDI | 06B121011N | |
SEAT | 06B 121 011 | |
SEAT | 06B 121 011 A | |
SEAT | 06B 121 011 B | |
SEAT | 06B 121 011 BV | |
SEAT | 06B 121 011 E | |
SEAT | 06B 121 011 H | |
SEAT | 06B 121 011 L | |
SEAT | 06B 121 011 M | |
SEAT | 06B 121 011 Q | |
SEAT | 06B121011LX | |
SEAT | 06B121011N | |
SKODA | 06B 121 011 | |
SKODA | 06B 121 011 A | |
SKODA | 06B 121 011 B | |
SKODA | 06B 121 011 BV | |
SKODA | 06B 121 011 E | |
SKODA | 06B 121 011 H | |
SKODA | 06B 121 011 L | |
SKODA | 06B 121 011 M | |
SKODA | 06B 121 011 N | |
SKODA | 06B 121 011 Q | |
SKODA | 06B121011LX | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 A | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 B | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 BV | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 C | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 CV | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 E | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 EV | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 H | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 L | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 LX | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 M | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 Q | |
VOLKSWAGEN | 06B121011N |
Zastosowanie Pompa wodna WP6010 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna WP6010 CONTITECH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.