

| nr EAN | 4251475101044 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | zielony |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475103048 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475103055 |

| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| nr EAN | 8053379031627 |

| Długość przewodu [mm] | 690 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 41 |
| Opór [kOhm] | 1,28 |
| nr EAN | 8053379058204 |

| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 41 |
| nr EAN | 8012510063750 |

| Długość przewodu [mm] | 750 |
| nr EAN | 8435050620359 |

| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 8435050626313 |

| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816338253 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 980 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 700 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300406306 |

| Numer seryjny | K8800010 |
| nr EAN | 5901159269247 |

| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 5907558547917 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 25,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 |
| nr EAN | 5907558548501 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 5907558570922 |

| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 41 |
| nr EAN | 5901619521892 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | jasnozielony |
| Długość całkowita [mm] | 730 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 41 |
| dla numeru OE | 078 905 381 A |

| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z manualną skrzynią biegów |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 41 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Kolor | szary |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074471449 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Długość przewodu [mm] | 675 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074463253 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 685 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Tryb pracy | elektryczny |


| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688338259 |

| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Zakres pomiarowy do [°C] | 180 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |

| Ilość biegunów | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 4046001342103 |

| Opór [Ohm] | 980 |
| Długość [mm] | 750 |
| Długość przewodu [mm] | 700 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 41 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Ciężar [kg] | 0,1158 |
| nr EAN | 4046001312823 |

| alternatywnie | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| nr EAN | 4046001356827 |

| Wymiar gwintu | 20 mm |
| nr EAN | 3531650022090 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025