Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mazda » elektryka Mazda » przyrządy Mazda » czujniki, włącznik (nadajnik) Mazda

czujniki, włącznik (nadajnik) do MAZDA

wybierz model samochodu MAZDA:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
CZUJNIK PRĘDKOŚCI AUDI VW
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 012409191D
Numer dostawcy: AT10057
nr EAN 4251475101044
średnica zewnętrzna [mm] 20
Ciężar [kg] 0,02
Ilość połączeń 4
Kolor zielony
Wymagana ilość 1
nr EAN 4251475103048
średnica zewnętrzna [mm] 20
Ciężar [kg] 0,02
Ilość połączeń 4
Kolor czarny
Wymagana ilość 1
nr EAN 4251475103055
Gwintowana złączka M10 x 1
nr EAN 8053379031627
Długość przewodu [mm] 690
Ilość połączeń 3
Głębokość zabudowy [mm] 41
Opór [kOhm] 1,28
nr EAN 8053379058204
Długość przewodu [mm] 750
Długość czujnika pomiarowego [mm] 41
nr EAN 8012510063750
Długość przewodu [mm] 750
nr EAN 8435050620359
Długość przewodu [mm] 750
Opór [Ohm] 900
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 8435050626313
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Ilość połączeń 1
Ciężar [kg] 0,01
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4027816338253
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 980
Ilość biegunów 3
Długość przewodu [mm] 700
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Tolerancja [%] 15
nr EAN 4082300406306
cena brutto:
50.00 zł
 Kup
Numer seryjny K8800010
nr EAN 5901159269247
Ciśnienie [bar] 0,30
Wymiar gwintu M10x1
Rozmiar klucza 24
nr EAN 5907558547917
cena brutto:
17.99 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Kolor wtyczki czarny
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Średnica obudowy [mm] 20
średnica zewnętrzna [mm] 25,5
Średnica wewnętrzna [mm] 8,5
nr EAN 5907558548501
cena brutto:
21.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
nr EAN 5907558570922
Długość przewodu [mm] 750
Długość czujnika pomiarowego [mm] 41
nr EAN 5901619521892
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Kolor wtyczki jasnozielony
Długość całkowita [mm] 730
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 900
Głębokość zabudowy [mm] 41
dla numeru OE 078 905 381 A
cena brutto:
27.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Opór [Ohm] 900
Głębokość zabudowy [mm] 41
Długość przewodu [mm] 750
Kolor szary
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074471449
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Opór [Ohm] 900
Głębokość zabudowy [mm] 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Długość przewodu [mm] 675
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074463253
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 685
Ciężar [kg] 0,12
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,02
Tryb pracy elektryczny
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Ilość połączeń 1
Ciężar [kg] 0,01
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4044688338259
Oznaczenie koloru niebieski
Wymiar gwintu M 10
Ilość biegunów 1
Zakres pomiarowy do [°C] 180
Skok gwintu [mm] 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
cena brutto:
23.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 4046001342103
Opór [Ohm] 980
Długość [mm] 750
Długość przewodu [mm] 700
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość połączeń 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wału korbowego
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 3
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 41
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Ciężar [kg] 0,1158
nr EAN 4046001312823
alternatywnie 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 3
Ciężar [kg] 0,1
nr EAN 4046001356827
Wymiar gwintu 20 mm
nr EAN 3531650022090
Wyświetlanie od 1 do 30 (z 30 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.