Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Daewoo » elektryka Daewoo ESPERO (KLEJ) » przyrządy Daewoo ESPERO (KLEJ) » czujniki, włącznik (nadajnik) Daewoo ESPERO (KLEJ)

czujniki, włącznik (nadajnik) do DAEWOO ESPERO (KLEJ)

wybierz typ samochodu DAEWOO ESPERO (KLEJ):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Wymiar gwintu 1/8-27NPT
Rozmiar klucza 13
Odpowiada części oryginalnej w kolorze biały
nr EAN 8012510075920
Wymiar gwintu 3/8-18NPT
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510041314
Wymiar gwintu 1/8x27 NPTF
nr EAN 8435050603611
cena brutto:
45.01 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Wymiar gwintu M12x1,5
Kolor obudowy czarny
nr EAN 8435050604250
cena brutto:
51.00 zł
 Kup
Wymiar gwintu 3/8x18 NPTF
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy czarny
nr EAN 8435050604267
Długość [mm] 36,7
średnica zewnętrzna [mm] 8,0
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Długość gwintu [mm] 9,7
Rozmiar klucza 13
Ilość połączeń 1
Materiał mosiądz
Punkt włączania [°C] 120
Ciężar [kg] 0,014
nr EAN 5907558548082
cena brutto:
24.00 zł
 Kup
Wymiar gwintu 3/8-18NPT
Rozmiar klucza 19
nr EAN 5907558580815
cena brutto:
20.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor wtyczki czarny
Kształt obudowy wtyczki owalny
Gwint zewn. [mm] M 12x1,5
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Rozmiar klucza 19 mm
dla numeru OE 12611420
dla numeru OE 7778980
dla numeru OE 77 01 053 991
dla numeru OE 21120-3851010-05
cena brutto:
23.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor wtyczki czarny
Kształt obudowy wtyczki owalny
Wymiar gwintu 3/8"-18NPTF
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Rozmiar klucza 19 mm
dla numeru OE 15326386
dla numeru OE 7604097
dla numeru OE 8-25036979-0
Ilość biegunów 1
Rodzaj wtyczki Wtyczka okrągła
Średnica kołka [mm] 6,3
Kolor czerwony
Wymiar gwintu 1/8"x27 NPTF
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Głębokość zabudowy [mm] 22
Rozmiar klucza 13
dla numeru OE 3439088
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury od [°C] 25
Zakres temperatury do [°C] 100
Kolor czarny
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074287163
Wymiar gwintu 3/8 x 18 NPT
Kolor szary
Kolor antracytowy
Ilość biegunów 2
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 4046001341625
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.