02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » silnik Mitsubishi GALANT V (E1_A) » sterowanie silnikiem Mitsubishi GALANT V (E1_A) » koło pasowe Mitsubishi GALANT V (E1_A)

koło pasowe do MITSUBISHI GALANT V (E1_A)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI GALANT V (E1_A):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość [mm] 49,5
Średnica wewnętrzna [mm] 35,0
średnica zewnętrzna [mm] 174,0
Ciężar [kg] 2,854
nr EAN 5050063461114
Ø koła pasowego [mm] 170,0
Wysokość 1 [mm] 52,0
Wysokość 2 [mm] 52,0
Ciężar [kg] 2,8
nr EAN 8021787058475
cena brutto:
225.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 2x 1PK
Ilość żeber 1
średnica zewnętrzna [mm] 173
Liczba rowków 2
nr EAN 5027049465695
Szerokość [mm] 49,5
Średnica wewnętrzna [mm] 35,0
średnica zewnętrzna [mm] 175,0
Kolor czarny
Ciężar [kg] 2,74
Ilość żeber 2
nr EAN 5901619543474
Ilość żeber 1
Masa [g] 2803
Średnica wewnętrzna [mm] 35
nr EAN 8036035455487
Średnica [mm] 173,5
Ilość żeber 2
nr EAN 7316576701573
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.