Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 12,9 | |
Długość [mm] | 94 | |
nr EAN | 8717109503173 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 13 | |
Długość [mm] | 94 | |
nr EAN | 8717109503166 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 295 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM14X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109498554 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Gwint zewn. [mm] | M 14x1,5 | |
nr EAN | 3358960640802 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M 14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 49399649 | |
nr EAN | 3358960641700 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M 14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 49399551 | |
nr EAN | 3358960642684 |
Wymiar stożka [mm] | 12,8 | |
Wymiar gwintu | 14X1,5 | |
parzyste numery artykułów | 840 1129 10 | |
nr EAN | 4014870429317 |
Wymiar stożka [mm] | 12,8 | |
Wymiar gwintu | 14X1,5 | |
parzyste numery artykułów | 840 1128 10 | |
nr EAN | 4014870433017 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Długość przegub osiowy [mm] | 298,5 | |
nr EAN | 4014870592516 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12x1,75 | |
Długość [mm] | 94 | |
parzyste numery artykułów | 34091 01 | |
nr EAN | 4047437342118 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12x1,75 | |
Długość [mm] | 94 | |
parzyste numery artykułów | 34090 01 | |
nr EAN | 4047437342125 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1,5 | |
Długość [mm] | 280 | |
nr EAN | 4047437433922 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Długość [mm] | 303 | |
Rozmiar gwintu 1 | 14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | 14x1,5 | |
Wersja wzmocniona | ||
nr EAN | 4040074289969 |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Długość [mm] | 312,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 34,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 4044197506200 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 94 | |
Długość 2 [mm] | 24 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.75 | |
Długość opakowania [cm] | 13 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6 | |
nr EAN | 4044197518104 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 94 | |
Długość 2 [mm] | 24 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.75 | |
Długość opakowania [cm] | 13 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 4044197518111 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 94 |
Rozmiar klucza | 19 |
sparowany numer artykułu | JTE1127 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
dla numeru OE | 1545339 | |
parzyste numery artykułów | 7676092 | |
nr EAN | 3660872425546 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
dla numeru OE | 1545338 | |
parzyste numery artykułów | 7676091 | |
nr EAN | 3660872425553 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | MM14x1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14x1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 298 | |
Tylko w połączeniu z | NUT | |
nr EAN | 5413978211197 |
Strona zabudowy | z lewej | |
Zbieżność stożka | 1/8 | |
Długość [mm] | 94 | |
Wymiar gwintu | FM14x1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 12,9 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,75R | |
parzyste numery artykułów | 3833 | |
nr EAN | 5413978211173 |
Strona zabudowy | z prawej | |
Zbieżność stożka | 1/8 | |
Długość [mm] | 94 | |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 12,9 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,75R | |
parzyste numery artykułów | 3832 | |
nr EAN | 5413978211180 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1,5 | |
Długość [mm] | 280 | |
nr EAN | 3322937812035 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12x1,75 | |
Długość [mm] | 94 | |
parzyste numery artykułów | JTE1127 | |
nr EAN | 3322937811977 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12x1,75 | |
Długość [mm] | 94 | |
parzyste numery artykułów | JTE1126 | |
nr EAN | 3322937811960 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025