Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Land Rover » układ zapłonowy Land Rover RANGE ROVER II (P38A) » moduł zapłonowy Land Rover RANGE ROVER II (P38A)

moduł zapłonowy do LAND ROVER RANGE ROVER II (P38A)

wybierz typ samochodu LAND ROVER RANGE ROVER II (P38A):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
128.01 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 14
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
nr EAN 3165142821702
cena brutto:
111.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 3
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-958
nr EAN 5012759457573
cena brutto:
91.00 zł
 Kup
Ciężar [kg] 0,926
Ilość połączeń 3
Numer artykułu zalecanego dodatku 883013
nr EAN 8053379090402
cena brutto:
113.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Liczba otworów do mocowania 4
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Dwuiskrowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300589023
cena brutto:
92.00 zł
 Kup
Ciężar [kg] 0,941
nr EAN 5902925204592
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063480978
cena brutto:
80.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
nr EAN 5907558559224
cena brutto:
273.99 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
nr EAN 4010326480253
cena brutto:
104.00 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 1035
nr EAN 5902048025203
cena brutto:
90.00 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 355
nr EAN 5902048025975
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Opcja wyposażenia D.I.S.
Ciężar netto [g] 1025
nr EAN 5902048010735
cena brutto:
90.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,98
Tryb pracy elektryczny
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.