Technika połączeń | SAE-Kontaktfeder | |
Technika połączeń | Spark Spring | |
Cewka zapłonowa | Z końcowym stopniem | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy | |
Ilość połączeń | 1 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elektroniką | |
Długość wraz z wtyczką [cm] | 16 | |
nr EAN | 4014427107958 |
Napięcie znamionowe [V] | 14 | |
nr EAN | 3165144049777 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
nr EAN | 5012759474174 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
nr EAN | 5012759477069 |
nr EAN | 4041248615515 |
nr EAN | 8012510019672 |
Ciężar [kg] | 0,36 | |
dla numeru OE | 06B 905 115 E | |
nr EAN | 4027816241089 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa | |
nr EAN | 4082300588873 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa | |
nr EAN | 4082300588941 |
Ciężar [kg] | 0,217 | |
nr EAN | 5902925203656 |
nr EAN | 8001063485393 |
nr EAN | 8001063844879 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
nr EAN | 5907558576931 |
Wymagana ilość | 4,6 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4040074624609 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
Kolor obudowy | chromowy / czarny | |
nr EAN | 4010326480055 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
nr EAN | 4010326480826 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,33 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Ciężar [kg] | 0,36 | |
dla numeru OE | 06B 905 115 E | |
nr EAN | 4044688241085 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025