nr EAN | 4047026306767 |
Napięcie [V] | 14 |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759349588 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 8435050636879 |
Sposób montażu | przykręcany |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość biegunów | 3 |
Cewka zapłonowa | Dwuiskrowa cewka zapłonowa |
nr EAN | 4082300649123 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym urządzeniem włączającym |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079388160 |
Ciężar [kg] | 0,914 |
nr EAN | 5902925204653 |
nr EAN | 8001063485409 |
nr EAN | 8001063972398 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
nr EAN | 5907558559231 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
Ilość biegunów | 3 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
nr EAN | 5907558582451 |
Wymagana ilość | 1 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia złącze zębate |
Ilość biegunów | 3 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia złącze zębate |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
Kolor | czarny |
Wymagana ilość | 1 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074159019 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
Ilość biegunów | 3 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
nr EAN | 4010326481427 |
Ciężar netto [g] | 375 |
nr EAN | 5902048015556 |
Ciężar netto [g] | 200 |
nr EAN | 5902048016058 |
Ciężar netto [g] | 1600 |
nr EAN | 5902048016225 |
Ciężar netto [g] | 490 |
nr EAN | 5902048017260 |
Opcja wyposażenia | D.I.S. |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar netto [g] | 845 |
nr EAN | 5902048025098 |
Ciężar netto [g] | 470 |
nr EAN | 5902048015679 |
Ciężar netto [g] | 160 |
nr EAN | 5902048015792 |
Ciężar netto [g] | 2100 |
nr EAN | 5902048060594 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,98 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,92 |
Tryb pracy | elektryczny |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025