Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Seat » układ zapłonowy Seat IBIZA IV (6J5, 6P1) » moduł zapłonowy Seat IBIZA IV (6J5, 6P1)

moduł zapłonowy do SEAT IBIZA IV (6J5, 6P1)

wybierz typ samochodu SEAT IBIZA IV (6J5, 6P1):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
137.00 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 14
nr EAN 4047025165693
cena brutto:
99.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759511237
cena brutto:
114.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379093526
cena brutto:
123.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379532384
cena brutto:
100.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Liczba otworów do mocowania 1
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Wtykowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300588903
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063744513
Napięcie robocze [V] 12
Układ zapłonowy cewkowy dla elektronicznego układu zapłonowego (EZ)
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074111567
cena brutto:
136.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326484084
cena brutto:
103.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,30
Tryb pracy elektryczny
Ilość połączeń 4
Ciężar [kg] 0,23
dla numeru OE 04E 905 110 K
nr EAN 4044688403216
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.