Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Lamborghini » układ zapłonowy Lamborghini SPIRE » moduł zapłonowy Lamborghini SPIRE

moduł zapłonowy do LAMBORGHINI SPIRE

wybierz typ samochodu LAMBORGHINI SPIRE:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
112.00 zł
 Kup
Technika połączeń SAE-Kontaktfeder
Technika połączeń Spark Spring
Cewka zapłonowa Z końcowym stopniem
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Ilość połączeń 1
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z elektroniką
nr EAN 4014427118244
cena brutto:
149.00 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 14
nr EAN 4047025165730
cena brutto:
91.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759505564
Status produktu: Normalny
nr EAN 8012510022702
cena brutto:
119.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 4
Kolor czerwony
Ciężar [kg] 0,22
nr EAN 4027816298595
cena brutto:
104.00 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Wtykowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300589030
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063485393
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063967790
cena brutto:
72.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Kolor obudowy czerwony
nr EAN 5907558562675
cena brutto:
87.00 zł
 Kup
Wymagana ilość 4,6
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
cena brutto:
99.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Kolor czerwony
Jakość EQUIVALENT
dla numeru artykułu 10373E
cena brutto:
111.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Kolor obudowy czerwony
nr EAN 4010326480406
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.