Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » układ zapłonowy Renault 19 II (B/C53_) » moduł zapłonowy Renault 19 II (B/C53_)

moduł zapłonowy do RENAULT 19 II (B/C53_)

wybierz typ samochodu RENAULT 19 II (B/C53_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 14
nr EAN 3165143663837
Sposób montażu przykręcany
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Cewka zapłonowa z elektronicznym rozdzielaczem
nr EAN 4082300623536
cena brutto:
79.00 zł
 Kup
Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079387507
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063480787
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063485355
cena brutto:
47.99 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez urządzenia włączającego
nr EAN 5907558559118
cena brutto:
145.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez urządzenia włączającego
nr EAN 4010326480925
cena brutto:
53.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,65
Tryb pracy elektryczny
cena brutto:
143.00 zł
 Kup
Układ zapłonowy cewkowy W pełni elektroniczny układ zapłonowy (VZ)
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Kolor wtyczki czarny
Ciężar [kg] 0,684
nr EAN 3276422450540
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.