Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » układ zapłonowy Opel FRONTERA B (U99) » moduł zapłonowy Opel FRONTERA B (U99)

moduł zapłonowy do OPEL FRONTERA B (U99)

wybierz typ samochodu OPEL FRONTERA B (U99):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
156.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 14
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759349588
cena brutto:
155.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Liczba otworów do mocowania 3
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Dwuiskrowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300563061
cena brutto:
71.00 zł
 Kup
Ciężar [kg] 0,914
nr EAN 5902925204653
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063485409
cena brutto:
82.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
nr EAN 5907558559231
Napięcie robocze [V] 12
Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia złącze zębate
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu
Wymagana ilość 1
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074594094
cena brutto:
80.00 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 375
nr EAN 5902048015556
cena brutto:
82.00 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 200
nr EAN 5902048016058
cena brutto:
245.00 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 1600
nr EAN 5902048016225
cena brutto:
81.00 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 490
nr EAN 5902048017260
cena brutto:
83.00 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 470
nr EAN 5902048015679
cena brutto:
77.00 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 160
nr EAN 5902048015792
cena brutto:
203.00 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 390
nr EAN 5902048054036
cena brutto:
222.00 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 2100
nr EAN 5902048060594
cena brutto:
115.01 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,98
Tryb pracy elektryczny
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.