Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » układ zapłonowy Opel INSIGNIA A (G09) » moduł zapłonowy Opel INSIGNIA A (G09)

moduł zapłonowy do OPEL INSIGNIA A (G09)

wybierz typ samochodu OPEL INSIGNIA A (G09):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
92.00 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 14
nr EAN 3165143617007
cena brutto:
121.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759506035
cena brutto:
95.01 zł
 Kup
Ciężar [kg] 0,904
Ilość otworów 4
Ilość połączeń 4
Numer artykułu zalecanego dodatku 883065
nr EAN 8053379088959
Ilość połączeń 7
nr EAN 8053379547739
Ograniczenia producenta Bosch
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300038309
Ograniczenia producenta Bosch
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300038347
Ilość połączeń 6
Ograniczenia producenta OE BOSCH
Wersja Pick up
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079380010
Ograniczenia producenta OE BOSCH
Wersja Pick up
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079380058
cena brutto:
150.99 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia DIN
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
nr EAN 4010326483391
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,07
Tryb pracy elektryczny
cena brutto:
130.00 zł
 Kup
Układ zapłonowy cewkowy Tranzystorowy układ zapłonowy (TZ)
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia DIN
Ciężar [kg] 0,79
nr EAN 3276422450250
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.