Napięcie znamionowe [V] | 14 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika |
nr EAN | 3165143507070 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759457634 |
Ciężar [kg] | 0,976 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379089529 |
Ilość połączeń | 5 |
Ciężar [kg] | 0,101 |
nr EAN | 4027816264927 |
Sposób montażu | przykręcany |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym urządzeniem włączającym |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość biegunów | 3 |
Cewka zapłonowa | Dwuiskrowa cewka zapłonowa |
nr EAN | 4082300558418 |
Ciężar [kg] | 0,996 |
nr EAN | 5902925205193 |
nr EAN | 8001063480961 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
Ilość biegunów | 3 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia DIN |
nr EAN | 5907558559217 |
nr EAN | 5907558559101 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia DIN |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez ramy mocującej |
Wymagana ilość | 1 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074068434 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
Ilość biegunów | 3 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia DIN |
nr EAN | 4010326480215 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 1,01 |
Tryb pracy | elektryczny |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu |
Ilość połączeń | 4 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika |
Ilość biegunów | 3 |
Napięcie [V] | 12 |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) |
Cewka zapłonowa | Dwuiskrowa cewka zapłonowa |
Ciężar [kg] | 1,08727 |
nr EAN | 4046001349287 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025