
| Napięcie [V] | 14 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759460061 |

| Ciężar [kg] | 0,507 |
| nr EAN | 5902925205506 |

| nr EAN | 8001063480947 |

| nr EAN | 8001063485430 |

| nr EAN | 8001063716213 |

| Ciężar netto [g] | 310 |
| nr EAN | 5902048015440 |

| Ciężar netto [g] | 715 |
| nr EAN | 5902048026002 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025