Sposób montażu | przykręcany | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Podwójna cewka zapłonowa | |
nr EAN | 4082300759518 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
nr EAN | 4010326482653 |
Opcja wyposażenia | COIL ON PLUG | |
Ciężar netto [g] | 930 | |
nr EAN | 5908281487365 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,54 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025