Napięcie znamionowe [V] | 14 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika | |
nr EAN | 3165143507070 |
Napięcie znamionowe [V] | 14 | |
nr EAN | 4047024479142 |
Napięcie [V] | 14 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759371671 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759371657 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759457634 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia złącze zębate | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 8435050624982 |
Cewka zapłonowa | 4-elektrodowa | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,62 | |
nr EAN | 4027816268697 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym urządzeniem włączającym | |
Liczba otworów do mocowania | 4 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Dwuiskrowa cewka zapłonowa | |
nr EAN | 4082300558418 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Liczba otworów do mocowania | 4 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Dwuiskrowa cewka zapłonowa | |
nr EAN | 4082300558425 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez części do montażu | |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079388009 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez części do montażu | |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079388030 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079388115 |
Ciężar [kg] | 0,996 | |
nr EAN | 5902925205193 |
nr EAN | 8001063480985 |
nr EAN | 8001063480961 |
nr EAN | 8001063845814 |
Sposób montażu | Złącze zatrzaskowe | |
Napięcie [V] | 12 | |
Cewka zapłonowa | Dwuiskrowa cewka zapłonowa | |
nr EAN | 5907558559224 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 | |
nr EAN | 5907558597264 |
Ilość biegunów | 3 | |
Wersja | BOSCH | |
dla numeru artykułu | 10628 |
Ilość biegunów | 3 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Wersja | VISTEON | |
Jakość | EQUIVALENT | |
dla numeru artykułu | 10318E |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia DIN | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez ramy mocującej | |
Wymagana ilość | 1 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074068434 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
dla cylindra | 4 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia złącze zębate | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074259290 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 | |
nr EAN | 4010326480017 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia DIN | |
nr EAN | 4010326480215 |
Opcja wyposażenia | D.I.S. | |
Ciężar netto [g] | 635 | |
nr EAN | 5902048015648 |
Ciężar netto [g] | 1000 | |
nr EAN | 5902048015655 |
Ciężar netto [g] | 970 | |
nr EAN | 5902048016140 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 1,01 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,68 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Cewka zapłonowa | 4-elektrodowa | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,62 | |
nr EAN | 4044688547095 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu | |
Ilość połączeń | 4 | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 | |
Liczba otworów do mocowania | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika | |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Cewka zapłonowa | Dwuiskrowa cewka zapłonowa | |
Ciężar [kg] | 1,08727 | |
nr EAN | 4046001349287 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025