Technika połączeń | SAE-Kontaktfeder | |
Technika połączeń | Spark Spring | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy | |
Ilość połączeń | 1 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Wysokość wtykowa [mm] | 112 | |
nr EAN | 4014427041535 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759371480 |
nr EAN | 4041248615515 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,46 | |
dla numeru OE | 058 905 105 | |
nr EAN | 4027816294122 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy | |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa | |
nr EAN | 4082300588781 |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079338059 |
nr EAN | 8001063575322 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 5907558559194 |
nr EAN | 5907558563504 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074455579 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074246498 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,44 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025