Napięcie znamionowe [V] | 14 |
nr EAN | 4047024699670 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759371473 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759371473 |
Ilość połączeń | 3 |
maks. długość [mm] | 159 |
nr EAN | 8053379093984 |
Cewka zapłonowa | 4-elektrodowa |
Ilość połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,610 |
dla numeru OE | 82 00 702 693 |
nr EAN | 4027816367031 |
Sposób montażu | przykręcany |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Dwuiskrowa cewka zapłonowa |
Cewka zapłonowa | łącznie z instalacją cewek zapłonowych |
nr EAN | 4082300623802 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elektroniki |
dla numeru OE | Renault 8200702693 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia złącze zębate |
Cewka zapłonowa | 2-elektrodowa |
Cewka zapłonowa | bez przewodu zapłonowego |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079387132 |
Ciężar [kg] | 0,833 |
nr EAN | 5902925000187 |
nr EAN | 8001063831091 |
nr EAN | 8001063897059 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
Cewka zapłonowa | bez przewodu zapłonowego |
nr EAN | 5902659785688 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
Cewka zapłonowa | z instalacją zapłonową |
nr EAN | 5903364337292 |
Ilość biegunów | 4 |
Jakość | EQUIVALENT |
dla numeru artykułu | 10420E |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Cewka zapłonowa | Podwójna cewka zapłonowa |
Cewka zapłonowa | z instalacją zapłonową |
Długość przewodu [mm] | 470 |
Wymagana ilość | 1 |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4040074616550 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
Cewka zapłonowa | bez przewodu zapłonowego |
nr EAN | 4010326481083 |
Opcja wyposażenia | D.I.S. |
Ciężar netto [g] | 800 |
nr EAN | 5902048016096 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,92 |
Tryb pracy | elektryczny |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025