Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » napęd koła, przeguby Fiat MAREA (185_) » osłona przegubu Fiat MAREA (185_)

osłona przegubu do FIAT MAREA (185_)

wybierz typ samochodu FIAT MAREA (185_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 85
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Ciężar [kg] 0,21
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 78
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688637000
Długość [mm] 85
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Ciężar [kg] 0,21
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 78
dla numeru OE 7761570 S1
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816147695
Długość [mm] 85
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Ciężar [kg] 0,2
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 78
dla numeru OE 7761570
nr EAN 4027816147688
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24,4
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 76
Wysokość [mm] 90,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064129769
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 21
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 77
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 80
Wysokość [mm] 90
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341802
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 42
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 78
Materiał Polychloropren (Neopren)
Wysokość [mm] 90
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Długość [mm] 93
Materiał Guma
Ciężar [kg] 0,195
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 58
nr EAN 5902659732392
Długość [mm] 93
Materiał Guma
Ciężar [kg] 0,21
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 58
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 5902659732408
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 72
Wysokość [mm] 96
nr EAN 8430320034683
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24,4
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 76
Wysokość [mm] 90,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064062219
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 21
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 77
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 80
Wysokość [mm] 90
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Długość [mm] 93
Materiał Guma
Ciężar [kg] 0,21
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 58
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688636256
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.