
| Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
| Długość [mm] | 298 |
| Szerokość [mm] | 203,0 |
| Wysokość [mm] | 45 |
| Ciężar [kg] | 0,315 |
| nr EAN | 5050063181852 |

| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-04 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,31 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.31 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Pojemność [litr] | 1 |
| przewyższa specyfikację | Aisin JWS3309/AW1 |
| przewyższa specyfikację | Aisin JWS3317 |
| przewyższa specyfikację | BMW ATF6 |
| przewyższa specyfikację | Chrysler MS9602 |
| przewyższa specyfikację | Chrysler AATF+4/+3 |
| przewyższa specyfikację | Hyu. SPII/SPIII/SPIV |
| przewyższa specyfikację | Fiat 955550AV4 |
| przewyższa specyfikację | Ford WSSM2C922A1 |
| przewyższa specyfikację | Ford WSSM2C924A |
| przewyższa specyfikację | GM Dextron IID/IIE |
| przewyższa specyfikację | GM Dextron IIIG/IIIH |
| przewyższa specyfikację | Honda ATFZ1 |
| przewyższa specyfikację | Jaso M3151A |
| przewyższa specyfikację | Mazda MIII |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.14 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.12 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.91 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.11 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.10 |
| przewyższa specyfikację | Nissan Matic D/J/K/W |
| przewyższa specyfikację | Toy. T/TII/TIII/TIV |
| przewyższa specyfikację | VAG G055025/G052162 |
| przewyższa specyfikację | VAG G052990/G052533 |
| przewyższa specyfikację | Volvo 1161540 |
| przewyższa specyfikację | Volvo ZF ATF13754 |
| przewyższa specyfikację | ZF TE ML11A/11B |
| nr EAN | 5411450732284 |

| Pojemność [litr] | 5 |
| przewyższa specyfikację | Aisin JWS3309/AW1 |
| przewyższa specyfikację | Aisin JWS3317 |
| przewyższa specyfikację | BMW ATF6 |
| przewyższa specyfikację | Chrysler MS9602 |
| przewyższa specyfikację | Chrysler AATF+4/+3 |
| przewyższa specyfikację | Hyu. SPII/SPIII/SPIV |
| przewyższa specyfikację | Fiat 955550AV4 |
| przewyższa specyfikację | Ford WSSM2C922A1 |
| przewyższa specyfikację | Ford WSSM2C924A |
| przewyższa specyfikację | GM Dextron IID/IIE |
| przewyższa specyfikację | GM Dextron IIIG/IIIH |
| przewyższa specyfikację | Honda ATFZ1 |
| przewyższa specyfikację | Jaso M3151A |
| przewyższa specyfikację | Mazda MIII |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.14 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.12 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.91 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.11 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.10 |
| przewyższa specyfikację | Nissan Matic D/J/K/W |
| przewyższa specyfikację | Toy. T/TII/TIII/TIV |
| przewyższa specyfikację | VAG G055025/G052162 |
| przewyższa specyfikację | VAG G052990/G052533 |
| przewyższa specyfikację | Volvo 1161540 |
| przewyższa specyfikację | Volvo ZF ATF13754 |
| przewyższa specyfikację | ZF TE ML11A/11B |
| nr EAN | 5411450740838 |

| Pojemność [litr] | 60 |
| przewyższa specyfikację | Aisin JWS3309/AW1 |
| przewyższa specyfikację | Aisin JWS3317 |
| przewyższa specyfikację | BMW ATF6 |
| przewyższa specyfikację | Chrysler MS9602 |
| przewyższa specyfikację | Chrysler AATF+4/+3 |
| przewyższa specyfikację | Hyu. SPII/SPIII/SPIV |
| przewyższa specyfikację | Fiat 955550AV4 |
| przewyższa specyfikację | Ford WSSM2C922A1 |
| przewyższa specyfikację | Ford WSSM2C924A |
| przewyższa specyfikację | GM Dextron IID/IIE |
| przewyższa specyfikację | GM Dextron IIIG/IIIH |
| przewyższa specyfikację | Honda ATFZ1 |
| przewyższa specyfikację | Jaso M3151A |
| przewyższa specyfikację | Mazda MIII |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.14 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.12 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.91 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.11 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.10 |
| przewyższa specyfikację | Nissan Matic D/J/K/W |
| przewyższa specyfikację | Toy. T/TII/TIII/TIV |
| przewyższa specyfikację | VAG G055025/G052162 |
| przewyższa specyfikację | VAG G052990/G052533 |
| przewyższa specyfikację | Volvo 1161540 |
| przewyższa specyfikację | Volvo ZF ATF13754 |
| przewyższa specyfikację | ZF TE ML11A/11B |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 98,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 78,0 |
| Wymiar gwintu | 1-12 UNF |
| nr EAN | 5294515812073 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 105 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76,0 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | 1" - 12 UNF |
| Ciężar [kg] | 0,322 |
| dla numeru OE | C2C 41611 |
| nr EAN | 5050063105032 |

| Długość [mm] | 2315 |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Ciężar [kg] | 0,25 |
| Ilość żeber | 6 |
| nr EAN | 5050063102239 |

| Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
| Długość [mm] | 298 |
| Szerokość [mm] | 203,0 |
| Wysokość [mm] | 45 |
| Ciężar [kg] | 0,315 |
| nr EAN | 5050063181852 |

| Odstęp elektrod | 1,0 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Kąt dokręcenia [stopień] | 90 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Położenie elektrod [mm] | 4 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4047024048775 |

| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 2315 |
| nr EAN | 3165143170793 |

| Odstęp elektrod | 0,7 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Kąt dokręcenia [stopień] | 90 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Położenie elektrod [mm] | 4 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4047024278035 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 99,7 |
| Wymiar gwintu | 1" 12 UNF |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
| Średnica 1 [mm] | 62,5 |
| nr EAN | 3165143964637 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Długość [mm] | 294 |
| Szerokość [mm] | 171 |
| Wysokość [mm] | 50,3 |
| nr EAN | 4047024639270 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Jednostka ilości | Komplet |
| Długość 1 [mm] | 600 |
| Długość 2 [mm] | 475 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki bezprzegubowe |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowaną dyszą myjącą |
| nr EAN | 4047024859043 |

| Odstęp elektrod | 1,1 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Kąt dokręcenia [stopień] | 90 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4047025094948 |

| Dopuszczenie przez producenta | GM dexos2� supersede |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Klasa lepkości SAE | 0W-40 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-04 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,31 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.31 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Olej | Olej syntetyczny |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A1/B |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A5/B |
| Klasa lepkości SAE | 0W-30 |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SL |

| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-01 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 226.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 226,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | Porsche A40 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | Ford WSS-M2C937-A |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Klasa lepkości SAE | 0W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Dopuszczenie przez producenta | Porsche A40 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 226.51 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 226,51 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-30 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0720 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C4 |

| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | GM (General Motors) |
| Klasa lepkości SAE | 5W-30 |
| Specyfikacja | API Gasoline SP |
| Specyfikacja | ILSAC GF-6 |

| Dopuszczenie przez producenta | MB 226.5 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Odstęp elektrod | 1 |
| Technika połączeń | M4/SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Jakość/Klasa | Ni125 GE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | EON2 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,65 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,45 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,45 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 10 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 5010874519015 |

| Długość [mm] | 294 |
| Szerokość [mm] | 171 |
| Wysokość [mm] | 57 |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Długość opakowania [cm] | 31,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 18,8 |
| Wysokość opakowania [cm] | 7,1 |
| nr EAN | 4044197798957 |

| Wysokość [mm] | 100 |
| Wymiar gwintu | 1"-12 UNF |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 72 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Długość opakowania [cm] | 8,6 |
| Szerokość opakowania [cm] | 8,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 10,7 |
| nr EAN | 4044197777037 |

| Odstęp elektrod | 0,75 |
| Technika połączeń | SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Jakość/Klasa | Ti Poly-V |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa platynowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | CET12P |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,85 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 10 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 4044197906925 |

| Odstęp elektrod | 1 |
| Technika połączeń | SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Jakość/Klasa | Pt GE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | RC11WYPB4 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,382 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,032 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 10 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 0037551010561 |

| Ciężar [kg] | 0,233 |
| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 2315 |
| nr EAN | 4010858486471 |

| Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
| Długość [mm] | 290 |
| Szerokość [mm] | 203 |
| Wysokość [mm] | 45 |
| Ciężar [kg] | 0,47 |
| nr EAN | 3358966529910 |

| Ilość żeber | 6 |
| nr EAN | 8021787549676 |

| Ilość żeber | 8 |
| nr EAN | 8021787038620 |

| Średnica [mm] | 14 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 43 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| nr EAN | 0000000000026 |

| Kolor | żółty |
| Pojemność [litr] | 1 |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C938-A |
| Specyfikacja | Jaguar Fluid 8432 |
| Specyfikacja | BMW ATF 2 |
| Specyfikacja | ATF M-1375.4 |
| Specyfikacja | Mercon SP |
| Ciężar [kg] | 0,987 |
| dla numeru OE | G 055 005 A2 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816346081 |

| Wymagana ilość | 4 |
| Kolor | żółty |
| Pojemność [litr] | 5 |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C938-A |
| Specyfikacja | Jaguar Fluid 8432 |
| Specyfikacja | BMW ATF 2 |
| Specyfikacja | ATF M-1375.4 |
| Specyfikacja | Mercon SP |
| Ciężar [kg] | 0,987 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816389354 |

| Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
| Długość [mm] | 298 |
| Szerokość [mm] | 203,0 |
| Wysokość [mm] | 45 |
| Ciężar [kg] | 0,315 |
| nr EAN | 4054224089866 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Długość [mm] | 294 |
| Szerokość [mm] | 171 |
| Wysokość [mm] | 57 |
| nr EAN | 5904608061935 |

| Materiał | Poliester |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Kolor | czarny |
| Ilość żeber | 6 |
| Szerokość [mm] | 21,4 |
| Długość [mm] | 2315 |
| nr EAN | 5414465356391 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Odstęp elektrod | 1,1 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| nr EAN | 4082300325478 |

| Moment dokręcenia [Nm] | 25 |
| Odstęp elektrod | 1,0 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| nr EAN | 4082300337754 |

| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Odstęp elektrod | 1,1 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Wymiar gwintu | M14 x 1.25 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 25 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| nr EAN | 4082300394696 |

| Moment dokręcenia [Nm] | 25 |
| Odstęp elektrod | 1,1 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| nr EAN | 4082300394740 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Długość [mm] | 296 |
| Szerokość [mm] | 171 |
| Wysokość [mm] | 57 |
| nr EAN | 4030776036374 |

| Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
| Długość [mm] | 297 |
| Szerokość [mm] | 202 |
| Wysokość [mm] | 45 |
| nr EAN | 4030776043303 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Średnica [mm] | 76,0 |
| Wysokość [mm] | 102 |
| Gwintowana złączka | 1"-12UNF-2B |
| Średnica 2 [mm] | 72,0 |
| Średnica 3 [mm] | 62,0 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
| Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | OCS 1 |
| nr EAN | 4009026601785 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Wysokość [mm] | 57 |
| Długość całkowita [mm] | 298,0 |
| Szerokość [mm] | 172 |
| nr EAN | 4009026502976 |

| Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
| Długość [mm] | 287 |
| Szerokość [mm] | 202 |
| Wysokość [mm] | 45 |
| nr EAN | 4009026507735 |

| Klasa lepkości wg SAE | 5W-30 |
| Dopuszczenie przez producenta | API SP |
| Dopuszczenie przez producenta | ILSAC GF-6A |
| Zalecenie producenta oleju | Chrysler |
| Zalecenie producenta oleju | Ford WSS-M2C 946-A |
| Zalecenie producenta oleju | Ford WSS-M2C 946-B1 |
| Zalecenie producenta oleju | GM 6094 M |
| Zalecenie producenta oleju | GM dexos1 Gen 2 |
| Zalecenie producenta oleju | Honda |
| Zalecenie producenta oleju | Hyundai |
| Zalecenie producenta oleju | Kia |
| Zalecenie producenta oleju | Mazda |
| Zalecenie producenta oleju | Nissan |
| Zalecenie producenta oleju | Toyota |
| Pojedyncze części, patrz: lista części |

| Klasa lepkości wg SAE | 5W-30 |
| Dopuszczenie przez producenta | API SP |
| Dopuszczenie przez producenta | ILSAC GF-6A |
| Zalecenie producenta oleju | Chrysler MS-6395 |
| Zalecenie producenta oleju | Daihatsu |
| Zalecenie producenta oleju | Ford |
| Zalecenie producenta oleju | GM 6094 M |
| Zalecenie producenta oleju | GM dexos1 Gen 2 |
| Zalecenie producenta oleju | Honda |
| Zalecenie producenta oleju | Hyundai |
| Zalecenie producenta oleju | Isuzu |
| Zalecenie producenta oleju | Kia |
| Zalecenie producenta oleju | Mazda |
| Zalecenie producenta oleju | Mitsubishi |
| Zalecenie producenta oleju | Nissan |
| Zalecenie producenta oleju | Subaru |
| Zalecenie producenta oleju | Suzuki |
| Zalecenie producenta oleju | Toyota |
| Pojedyncze części, patrz: lista części |

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025