Ilość połączeń | 3 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,016 | |
dla numeru OE | 1920.CZ | |
nr EAN | 5050063200768 |
nr EAN | 4047024267336 |
nr EAN | 4047026449211 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 | |
nr EAN | 5012759376744 |
nr EAN | 5050100279832 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
nr EAN | 5012759512593 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759514580 |
nr EAN | 5012759976135 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 5012759990193 |
nr EAN | 8717613111512 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
nr EAN | 8012510016619 |
Ciśnienie od [kPa] | 10 | |
ciśnienie do [kPa] | 250 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,95 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,71 | |
nr EAN | 8012510095164 |
nr EAN | 8012510094020 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 22 | |
nr EAN | 8012510026533 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510039946 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor obudowy | biały | |
nr EAN | 8435050622599 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | zielony | |
Średnica zabudowy [mm] | 20 | |
nr EAN | 8435050620885 |
Napięcie [V] | 12 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ilość połączeń | 2 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 8435050626153 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | zielony | |
Wymiar gwintu | M12x125 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 8435050633700 |
Długość przewodu [mm] | 165 | |
Ilość biegunów | 2 | |
dla numeru OE | 5946.33 | |
nr EAN | 8435050643785 |
Długość [mm] | 55,5 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,021 | |
dla numeru OE | 1920.QN | |
nr EAN | 4027816312406 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
nr EAN | 4027816309819 |
Ilość połączeń | 3 | |
Kolor | czarny | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816371205 |
Rodzaj oporu | czujnik cieplny masy powietrza | |
Długość [mm] | 96 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 72,7 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 80,0 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Ciężar [kg] | 0,18 | |
dla numeru OE | 1920.HH | |
nr EAN | 4027816372882 |
Ilość połączeń | 3 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
dla numeru OE | 1920.CZ | |
nr EAN | 4027816377405 |
Ilość połączeń | 3 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
nr EAN | 4082300243604 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość połączeń | 4 | |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 | |
nr EAN | 4082300240009 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Średnica 1 [mm] | 25,4 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | |
Długość 1 [mm] | 53 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300289923 |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 4082300619355 |
Układ wydechowy | dla poj. z fabr. zamontowanym filtrem sadzy/cząstek stałych | |
Do ciśnienia [Pa] | 100000 | |
Napięcie od [V] | 0,5 | |
Napięcie do [V] | 4,5 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079374040 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079383004 |
nr EAN | 8001063669465 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | zielony | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
nr EAN | 5907558548228 |
Ilość połączeń | 3 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
nr EAN | 5907558580495 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,3 | |
nr EAN | 5901619593851 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
nr EAN | 5902659783493 |
Kształt | prosty | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Kolor wtyczki | brązowy | |
Długość przewodu [mm] | 395 | |
Długość całkowita [mm] | 540 | |
dla numeru OE | 1618 LW |
Kształt | prosty | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Kolor wtyczki | brązowy | |
Długość przewodu [mm] | 1210 | |
Układ wydechowy | za filtrem cząstek stałych | |
dla numeru OE | 1618 PG |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor wtyczki | zielony | |
średnica zewnętrzna [mm] | 25,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 | |
Średnica obudowy [mm] | 20 |
Ilość biegunów | 3 | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Ciśnienie od [kPa] | 10 | |
ciśnienie do [kPa] | 250 | |
dla numeru OE | 1920.CZ | |
dla numeru OE | 3M5A 12T551 AC |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor wtyczki | zielony | |
Wymiar gwintu | M12x1,25 mm | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Rozmiar klucza | 19 | |
dla numeru OE | 77 01 206 904 | |
dla numeru OE | 4S4Q 9D995 BA | |
dla numeru OE | 1920.NH |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor | czarny | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Średnica zabudowy [mm] | 12 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor wtyczki | szary | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Głębokość zabudowy [mm] | 22 | |
dla numeru OE | 1920 QN | |
dla numeru OE | 1695278 | |
dla numeru OE | 31216443 | |
dla numeru OE | 13 62 7 805 005 |
średnica zewnętrzna [mm] | 80 | |
Jakość | EQUIVALENT |
Ilość biegunów | 3 | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Ciśnienie od [kPa] | 10 | |
ciśnienie do [kPa] | 250 | |
dla numeru OE | 1920.CZ | |
dla numeru OE | 3M5A 12T551 AC | |
Jakość | EQUIVALENT |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Głębokość zabudowy [mm] | 22 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Kolor | szary | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074158678 |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 4040074238776 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074281178 |
Dolot - Ø [mm] | 80 | |
Wylot - Ø [mm] | 80 | |
Długość [mm] | 96 | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326906272 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 | |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 240,0 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326942638 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025