Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Termostat wbudowany w pompę wodną |
Ciężar [kg] | 0,4 |
EAN | 8021787275933 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej DP1950 DAYCO
AUDI | 06K121011 | |
AUDI | 06K121011B | |
AUDI | 06K121011C | |
AUDI | 06K121011D | |
AUDI | 06L121005A | |
AUDI | 06L121012 | |
AUDI | 06L121012A | |
AUDI | 06L121111 | |
AUDI | 06L121111B | |
AUDI | 06L121111E | |
AUDI | 06L121111F | |
AUDI | 06L121111G | |
AUDI | 06L121111J | |
AUDI | 06L121111K | |
AUDI | 06L121111L | |
AUDI | 06L121111M | |
AUDI | 06L121600D |
Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej DP1950 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa cieczy chłodzącej DP1950 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.