Ø koła pasowego [mm] | 56,0 |
Wysokość 1 [mm] | 28,5 |
Ciężar [kg] | 1,1 |
nr EAN | 8021787060522 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna DP206 DAYCO
AUDI | 03L121011J | |
AUDI | 03L121011P | |
AUDI | 03L121011PX | |
AUDI | 03L121011Q | |
AUDI | 3L121011J | |
AUDI | 3L121011P | |
AUDI | 3L121011PX | |
SEAT | 03L121011P | |
SEAT | 03L121011PX | |
SEAT | 3L121011J | |
SEAT | 3L121011P | |
SKODA | 03L121011P | |
SKODA | 03L121011PX | |
SKODA | 3L121011J | |
SKODA | 3L121011P | |
VOLKSWAGEN | 03L121011C | |
VOLKSWAGEN | 03L121011CX | |
VOLKSWAGEN | 03L121011H | |
VOLKSWAGEN | 03L121011JX | |
VOLKSWAGEN | 03L121011P | |
VOLKSWAGEN | 03L121011PV | |
VOLKSWAGEN | 03L121011PX | |
VOLKSWAGEN | 03L121011Q | |
VOLKSWAGEN | 03L121011QX | |
VOLKSWAGEN | 3L121011J | |
VOLKSWAGEN | 3L121011P | |
VAG | 03L121011C | |
VAG | 03L121011CX |
Zastosowanie Pompa wodna DP206 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna DP206 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.