Ciężar [kg] | 0,9 | |
nr EAN | 8021787059366 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna DP273 DAYCO
FORD | 1119276 | |
FORD | 1142005 | |
FORD | 1142427 | |
FORD | 1313167 | |
FORD | 1336008 | |
FORD | 1361486 | |
FORD | 1364152 | |
FORD | 1434347 | |
FORD | 1480869 | |
FORD | 1584043 | |
FORD | 1S7G8501BE | |
FORD | 1S7G8591AA | |
FORD | 31319266 | |
FORD | 31375289 | |
FORD | 5207379 | |
FORD | 5264597 | |
FORD | 6M8G8501AE | |
MAZDA | L32715100 | |
MAZDA | L32715100A | |
MAZDA | LF0115100 | |
MAZDA | LF5215100A | |
MAZDA | LF9415100A | |
VOLVO | 30731312 | |
VOLVO | 30757405 | |
VOLVO | 30777590 | |
VOLVO | 31319266 | |
VOLVO | 31370908 | |
VOLVO | 31375289 | |
VOLVO | 31480425 | |
VOLVO | 60757405 | |
VOLVO | 8694759 | |
LAND ROVER | LR081578 |
Zastosowanie Pompa wodna DP273 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna DP273 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.