Ciężar [kg] | 0,9 |
nr EAN | 8021787059366 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna DP273 DAYCO
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
L32715100, L32715100A, LF0115100, LF5215100A, LF9415100A
1119276, 1142005, 1142427, 1313167, 1336008, 1361486, 1364152, 1434347, 1480869, 1584043, 1S7G8501BE, 1S7G8591AA, 31319266, 31375289, 5207379, 5264597, 6M8G8501AE
30731312, 30757405, 30777590, 31319266, 31370908, 31375289, 31480425, 60757405, 8694759
LR081578
FORD | 1119276 | |
FORD | 1142005 | |
FORD | 1142427 | |
FORD | 1313167 | |
FORD | 1336008 | |
FORD | 1361486 | |
FORD | 1364152 | |
FORD | 1434347 | |
FORD | 1480869 | |
FORD | 1584043 | |
FORD | 1S7G8501BE | |
FORD | 1S7G8591AA | |
FORD | 31319266 | |
FORD | 31375289 | |
FORD | 5207379 | |
FORD | 5264597 | |
FORD | 6M8G8501AE | |
MAZDA | L32715100 | |
MAZDA | L32715100A | |
MAZDA | LF0115100 | |
MAZDA | LF5215100A | |
MAZDA | LF9415100A | |
VOLVO | 30731312 | |
VOLVO | 30757405 | |
VOLVO | 30777590 | |
VOLVO | 31319266 | |
VOLVO | 31370908 | |
VOLVO | 31375289 | |
VOLVO | 31480425 | |
VOLVO | 60757405 | |
VOLVO | 8694759 | |
LAND ROVER | LR081578 |
Zastosowanie Pompa wodna DP273 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna DP273 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.