Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego styku wyłączającego |
Ciężar [kg] | 1,1 |
nr EAN | 8021787208788 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna DP884 DAYCO
VOLKSWAGEN | 04L121011EMEC | |
VOLKSWAGEN | 04L121011EXMEC | |
VOLKSWAGEN | 04L121011HMEC | |
VOLKSWAGEN | 04L121011HXMEC | |
VOLKSWAGEN | 04L121011LMEC | |
VOLKSWAGEN | 04L121011LVMEC | |
VOLKSWAGEN | 04L121011LXMEC | |
VOLKSWAGEN | 04L121011MEC | |
VOLKSWAGEN | 04L121011MMEC | |
VOLKSWAGEN | 04L121011PMEC | |
VOLKSWAGEN | 04L121011VMEC | |
VOLKSWAGEN | 04L121011XMEC |
Zastosowanie Pompa wodna DP884 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna DP884 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.