Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Iveco DAILY V Furgon 35C21 V, 35S21 V, 40C21 V, 45C21 V, 50C21 V (2011.09-2014.02) 204km » A158 dolz
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Furgon 35c21 V, 35s21 V, 40c21 V, 45c21 V, 50c21 V (2011.09-2014.02) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna A158 DOLZ

A158 Pompa wodna DOLZ
102.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

A158

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Koła pasowez kołem pasowym
Ilość zębów29
Ciężar [kg]1,09
nr EAN8430632011587

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna A158 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: AUDI 100 C3, 200 C3, 80 B3, 90 B2, 90 B3, CABRIOLET B3, COUPE B2, COUPE B3, QUATTRO 1.9-2.3 07.80-12.96
numery OEM:
AUDI      034121004
AUDI      034121004A
AUDI      034121004V
AUDI      034121004X
AUDI      034121005D
AUDI      34121004
VOLKSWAGEN      034121004
VOLKSWAGEN      034121004A
VOLKSWAGEN      034121004V
VOLKSWAGEN      034121004X
VOLKSWAGEN      034121005D
VOLKSWAGEN      34121004

Zastosowanie Pompa wodna A158 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna A158 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.