Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Iveco DAILY VI Furgon 35S21, 35C21, 40C21, 42S21, 50C21, 60C21, 65C21, 70C21 (2021-???) 207km » A239 dolz
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Furgon 35s21, 35c21, 40c21, 42s21, 50c21, 60c21, 65c21, 70c21 (2021-???) 207km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna A239 DOLZ

A239 Pompa wodna DOLZ
466.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

A239

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Rodzaj korpusuz obudową
Ciężar [kg]1,54
Przewód układu chłodzącegood rury łączącej chłodnicy silnika
nr EAN8430632012393

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna A239 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: AUDI A1, A1 CITY CARVER, A3, A4 B9, A5, Q2, Q3, CUPRA LEON, LEON SPORTSTOURER, SEAT ALHAMBRA, ARONA, ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC 1.0-1.6 04.11-
numery OEM:
AUDI      04E121600AL
AUDI      04E121600BD
AUDI      04E121600P
SEAT      04E121600AL
SEAT      04E121600BD
SEAT      04E121600P
SKODA      04E121600AL
SKODA      04E121600BD
SKODA      04E121600P
VOLKSWAGEN      04E121600AL
VOLKSWAGEN      04E121600BD
VOLKSWAGEN      04E121600P

Zastosowanie Pompa wodna A239 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna A239 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.