Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 4.2 quattro (1994.03-1998.11) 299km » A247 dolz
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) 4.2 Quattro (1994.03-1998.11) 299km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna A247 DOLZ

A247 Pompa wodna DOLZ
296.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

A247

producent:

DOLZ

Status produktu: na żądanie
Rodzaj korpusuz obudową
Ciężar [kg]1,515
nr EAN8430632552127

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna A247 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: AUDI A1, SEAT ALHAMBRA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA V, TOLEDO IV, SKODA FABIA III, KAMIQ, KAROQ, OCTAVIA III, OCTAVIA IV 1.0-1.6 11.12-
numery OEM:
AUDI      04E121600AG
AUDI      04E121600AQ
AUDI      04E121600BG
AUDI      04E121600CD
SEAT      04E121600AG
SEAT      04E121600AQ
SEAT      04E121600BG
SKODA      04E121600AG
SKODA      04E121600BG
SKODA      04E121600CD
VOLKSWAGEN      04E121600AG
VOLKSWAGEN      04E121600AQ
VOLKSWAGEN      04E121600BG
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna A247 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna A247 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.