Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Volvo 940 II (944) 2.3 ti (1995.01-1998.10) 135km » KD031 dolz
wybrany samochód: 
Volvo 940 Ii (944) 2.3 Ti (1995.01-1998.10) 135km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD031 DOLZ

KD031 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
177.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02TO08X65, 02TU08, 02WAP08, 05KD019, 06KD021, A179

numer części:

KD031

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów135
Szerokość [mm]19,0
Liczba pasków1
dla numeru artykułuA179
nr EAN8430632500319

skład zestawu:
02TO08X65 Śruba koła pasowego
02TU08 Nakrętka
02WAP08 Podkładka
05KD019 Pasek rozrządu
06KD021 Rolka napinająca paska rozrządu
A179 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD031 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, GOLF III, POLO, POLO III 1.3/1.4 10.91-06.04
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD031 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD031 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.