Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro (1996.12-2003.05) 150km » KD033 dolz
wybrany samochód: 
Audi A3 (8l1) 1.8 T Quattro (1996.12-2003.05) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD033 DOLZ

KD033 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
319.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

02KD018, 02KD031, 02KD502, 05KD020, 06KD022, 06KD023, A249

numer części:

KD033

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów120
Szerokość [mm]30,0
Liczba pasków1
dla numeru artykułuA249
nr EAN8430632500333

skład zestawu:
02KD018 Śruba koła pasowego
02KD031 Śruba koła pasowego
02KD502 Nakrętka
05KD020 Pasek rozrządu
06KD022 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD023 Rolka napinająca paska rozrządu
A249 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD033 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: AUDI A2, A3, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, AROSA, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, LEON, TOLEDO III 1.2D-2.0D 01.99-12.10
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD033 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD033 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.