Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro (2014.11-???) 230km » KD069 dolz
wybrany samochód: 
Audi Tt Roadster (fv9, Fvr) 2.0 Tfsi Quattro (2014.11-???) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD069 DOLZ

KD069 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
283.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD034, 02KD035, 05KD053, 06KD074, 06KD075, 06KD076, O160

numer części:

KD069

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów162
Szerokość [mm]20,0
Liczba pasków1
Ciężar [kg]2,01
dla numeru artykułuO160
nr EAN8430632000741

skład zestawu:
02KD034 Śruba koła pasowego
02KD035 Śruba koła pasowego
05KD053 Pasek rozrządu
06KD074 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD075 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD076 Rolka napinająca paska rozrządu
O160 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD069 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: OPEL ASTRA G, VECTRA B, ZAFIRA A 1.8 02.98-10.05
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD069 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD069 DOLZ:

2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.