Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 2.5 TDI quattro (1997.12-2005.01) 150km » KD076 dolz
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 2.5 Tdi Quattro (1997.12-2005.01) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD076 DOLZ

KD076 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
315.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD036, 02KD720, 05KD057, 06KD083, 06KD084, C127

numer części:

KD076

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów146
Szerokość [mm]25,4
Liczba pasków1
Ciężar [kg]2,22
dla numeru artykułuC127
nr EAN8430632000819

skład zestawu:
02KD036 Śruba koła pasowego
02KD720 Podkładka
05KD057 Pasek rozrządu
06KD083 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD084 Rolka napinająca paska rozrządu
C127 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD076 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: CITROEN C5 I, C5 II, C8, FIAT ULYSSE, LANCIA PHEDRA, PEUGEOT 406, 607, 807, SUZUKI GRAND VITARA I 2.0D/2.2D 02.00-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD076 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD076 DOLZ:

2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.