Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid quattro (2020.11-???) 344km » KD109 dolz
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 Avant (4a5) S6 Tdi Mild Hybrid Quattro (2020.11-???) 344km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD109 DOLZ

KD109 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
329.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD011, 02KD012, 02KD706, 05KD077, 06KD042, 06KD043, A300

numer części:

KD109

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów194
Szerokość [mm]24,0
Liczba pasków1
Ciężar [kg]1,78
dla numeru artykułuA300

skład zestawu:
02KD011 Śruba koła pasowego
02KD012 Śruba koła pasowego
02KD706 Podkładka
05KD077 Pasek rozrządu
06KD042 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD043 Rolka napinająca paska rozrządu
A300 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD109 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: ALFA ROMEO 147, 159, GIULIETTA, GT, MITO, FIAT 500L, 500X, BRAVO, BRAVO II, CROMA, DOBLO, DOBLO CARGO, DUCATO, FREEMONT 1.6D/1.9D/2.0D 09.03-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD109 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD109 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.