Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Citroën C4 PICASSO I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (UD_) 1.6 VTi 120 (2008.07-2013.08) 120km » KD110 dolz
wybrany samochód: 
Citroën C4 Picasso I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ud_) 1.6 Vti 120 (2008.07-2013.08) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD110 DOLZ

KD110 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
378.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

05KD079, 06KD114, 06KD115, A186

numer części:

KD110

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów150
Szerokość [mm]23,0
Liczba pasków1
Ciężar [kg]2,59
dla numeru artykułuA186

skład zestawu:
05KD079 Pasek rozrządu
06KD114 Rolka
06KD115 Rolka
A186 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD110 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: AUDI A3, A4 B5, A6 C5, TT, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, IBIZA II, LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV 1.8 01.95-12.10
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD110 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD110 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.