Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Fiat DUCATO Platforma / podwozie (280_) 2.5 TD 4x4 (1986.01-1990.08) 92km » KD111 dolz
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Platforma / Podwozie (280_) 2.5 Td 4x4 (1986.01-1990.08) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD111 DOLZ

KD111 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
333.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD056, 02KD057, 05KD080, 06KD116, 06KD117, R304

numer części:

KD111

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów132
Szerokość [mm]28,0
Liczba pasków1
Ciężar [kg]2,25
dla numeru artykułuR304

skład zestawu:
02KD056 Śruba koła pasowego
02KD057 Śruba koła pasowego
05KD080 Pasek rozrządu
06KD116 Rolka
06KD117 Rolka
R304 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD111 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, S60 I, S60 II, S80 I, S80 II, V40, V50, V60 I, V70 II, V70 III, XC60 I, XC70 I, XC70 II 2.0D/2.4D/2.4DH 01.01-05.18
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD111 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD111 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.